چند گیگ خاطره با طعم تمشک

بهترین خاطراتم رو تو یه تابستون داشتم خاطراتی به خوشمزگی و شیرینی تمشک هایی که اون روزها خوردم.

بایگانی

حس غریبگی

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ

از بلاگفا که زدم بیرون اینجا احساس غریبگی میکنم دلم برام قالب وبلاگم خیلی تنگ شده زودتر دوست دارم به این وبلاگ جدید سر و سامون بدم و بازم شروع کنم به نوشتن .دلم برای نوشتن لک زده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۸

نظرات  (۲)

بلاگفا هممونو آواره کرد مثل زلزله بم!
پاسخ:
اره واقعا
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۶ پریســـآتیـــــس : )
Esme weblagetoon hamin bood unja :)

Yadame ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی